صبحانه مهمترین وعده غذایی نیست! شام است

مهمترین وعده غذا صبحانه نیست
صبحانه، یکی از وعده‌های مهم غذایی است که در طول روز برای بدن شما انرژی لازم را فراهم می‌کند. اما آیا صبحانه واقعاً وعده اصلی است؟ خیر .مهمترین وعده غذایی شام است .تعجب نکنید. در ادامه به علت های ان میپردازیم.پس با همراه باشید. اگرچه بسیاری از مردم باور دارند که صبحانه باید به عنوان وعده اصلی غذایی در روز مصرف شود، اما در حقیقت این ادعا صحیح نیست. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهند که مهم‌ترین وعده غذایی برای بدن، آخرین وعده شام است که باید قبل از خواب مصرف شود.

صبحانه همچنان وعده مهمی است

با این حال، صبحانه نباید کاملاً از روزنه خوردن غذا حذف شود. در واقع، صبحانه می‌تواند به عنوان یکی از وعده‌های غذایی مهم برای مصرف کالری‌های لازم برای روز شما محسوب شود. همچنین، صبحانه می‌تواند به شما کمک کند که در طول روز بهتر تمرکز کنید و انرژی بیشتری داشته باشید.

اما به دلیل شیوع مد رژیم‌های غذایی، بسیاری از مردم از صبحانه صرف نظر کرده و به جای آن از روش‌های دیگری برای کاهش وزن استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شما نیز از صبحانه صرف نظر کرده‌اید، بهتر است با مشاور یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا از طریق برنامه‌های تغذیه‌ای مناسب، مصرف کالری لازم برای بدن خود را فراهم کنید. با این حال صبحانه، یکی از وعده‌های مهم غذایی است که در طول روز برای بدن شما انرژی لازم را فراهم می‌کند. همچنین، مصرف صبحانه می‌تواند به شما کمک کند تا در طول روز بهتر تمرکز کنید و انرژی بیشتری داشته باشید. شما برای سبد صبحانه خود میتوانید از مغزیجات سرشار از مواد معدنی استفاده کنید و برای خرید میتوانید به قسمت فروشگاه خشکبار سپیدیاس مراجعه کنید. مهمترین وعده غذا شام است

علت اینکه شام مهمترین وعده غذایی میباشد؛

تحقیقات نشان می‌دهند که مهم‌ترین وعده غذایی برای بدن، آخرین وعده شام است که باید قبل از خواب مصرف شود. در واقع، مصرف غذای سنگین و کالری‌دار در ساعات شبانه، ممکن است باعث افزایش وزن شما شود و به جای کاهش وزن، این امر به افزایش وزن منجر شود.
  • بیشتر بخوانید:
  • 7 صبحانه پروتئینی بدنسازان

شام به عنوان مهمترین وعده غذایی به دلیل چند عامل مختلف مهم است، این عوامل عبارتند از:

نیاز بدن به انرژی:

بعد از گذشت چندین ساعت از صبحانه و ناشتا، بدن به انرژی اضافی نیاز دارد تا برای فعالیت‌های روزانه خود استفاده کند. شام به عنوان وعده غذایی آخر روز، می تواند نیاز بدن به انرژی را تامین کند.

پر کردن معده:

شام به دلیل حجم بالای آن می تواند معده را پر کند و حس سیری را برای مدت طولانی ایجاد کند. این می تواند کمک کند تا از خوردن غذاهای بیش از حد در سایر وعده های غذایی جلوگیری شود.

ارائه مواد مغذی:

شام می تواند فرصتی برای مصرف مواد مغذی حیاتی مانند پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها باشد. این مواد مغذی می توانند به سلامت بدن و کاهش خطر بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی عروقی، دیابت و سرطان کمک کنند.

رویکرد روانشناختی:

شام می تواند یک رویداد اجتماعی باشد که به عنوان فرصتی برای مرور روز و ارتباط با خانواده یا دوستان مورد استفاده قرار می گیرد. این می تواند به کاهش استرس و افزایش رضایت شخصی کمک کند. بنابراین، شام به دلیل تأمین انرژی، پر کردن معده، ارائه مواد مغذی و رویکرد روانشناختی مهم است و به عنوان مهمترین وعده غذایی در روز شناخته می شود.
راه های ارتباط با ما
  • آدرس سایت: sepidyas.ir
  • پیچ اینستاگرام: sepidyas.ir@
  • شماره تماس: 09172003018
  • آدرس: شیراز، خیابان سفیر شمالی، تقاطع بلوار رحمت، فروشگاه خکشبار سپیدیاس

اشتراک گذاری 

Email
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Pinterest

عناوین مقاله

با سپیدیاس سالم پیرشو!
خشکبار و عطاری سپیدیاس
خشکبار و عطاری سپیدیاس
با چت آنلاین حتی در خارج از ساعات اداری به سوالات شما پاسخ میدهیم
خشکبار و عطاری سپیدیاس
برای مطلع شدن از تخفیفات پیج اینستاگرام مارا دنبال کنید
خشکبار و عطاری سپیدیاس
نگران نباشید! در صورت عدم رضایت،محصول بی قید و شرط مرجوع میگردد
خشکبار و عطاری سپیدیاس
در شیراز کمتر از 24 ساعت درب منزل و سراسر کشور همان روز تحویل پست میگردد
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامنابع میباشد
تمامی حقوق متعلق به مجموعه خشکبار و عطاری سپیدیاس میباشد
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.