خرید تخمه کدو

خرید تخمه کدو
در این بلاگ با شرایط خرید تخمه کدو آشنا خواهید شد. تخمه کدو خواص و فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد. در ادامه خواص تخم کدو برای سلامتی ناشی از وجود مواد مغذی در آن و نحوه خرید تخم کدو آشنا خواهید شد. در رابطه با خواص تخمه کدو است به بررسی مواردی از جمله خواص تخم کدو می‌پردازیم. و نحوه خرید تخم کدو را شرح میدهیم.

خواص تخمه کدو در طب سنتی

دانه‌های کدو، دانه‌های خوراکی بیضی شکلی هستند که به صورت مغز شده و یا دارای پوسته به فروش می‌رسند. تخمه کدوی کامل دارای پوستی سفید رنگ و ترد است که می‌توان به راحتی آن را شکست و مغز تخمه کدو نیز به رنگ سبز است.

میزان 28 گرم مغز تخمه کدو تقریبا حاوی 151 کالری انرژی است که اکثر این کالری از چربی و پروتئین آن تامین می‌شود. میزان 28 گرم مغز تخمه کدو بعلاوه حاوی مواد مغذی زیر نیز هست:
  1. 7 گرم فیبر
  2. 5 گرم کربوهیدرات
  3. 7 گرم پروتئین
  4. 13 گرم چربی (که 6 گرم آن امگا 6 است)
  5. میزان 18% از نیاز روزانه‌ی بدن به ویتامین K
  6. میزان 33% از نیاز روزانه‌ی بدن به فسفر
  7. میزان 42% از نیاز روزانه‌ی بدن به منگنز
  8. میزان 37% از نیاز روزانه‌ی بدن به منیزیم
  9. میزان 23% از نیاز روزانه‌ی بدن به آهن
  10. میزان 14% از نیاز روزانه‌ی بدن به روی (زینک)
  11. میزان 19% از نیاز روزانه‌ی بدن به مس
تخمه کدو
خرید تخمه کدو
با خرید تخمه کدو  مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب اشباع‌نشده، پتاسیم، ویتامین B2 (ریبوفلاوین) و فولات است. تخمه کدو و روغن آن با خواص و مواد مغذی دیگری نیز همراه هستند. خواص تخمه کدو در طب سنتی نیز بسیار گسترده است.
خرید تخم کدو
در طب سنتی این تخمه را دارای مزاج سرد و تر می‌دانند. از خواص و فواید تخمه کدو در طب سنتی می‌توان به تعدیل حرارت بدن و کاهش و تسکین خلط گلو اشاره کرد. این مغز بعلاوه برای رفع خشکی مغز، رفع بی‌خوابی، درمان تب و سل نیز مفید است. همچنین افرادی دارای مزاج گرم و خشک که از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند نیز می‌توانند از خواص تخمه کدو برای کاهش وزن بهره ببرند.

خواص مصرف تخمه کدو: آجیلی پرخاصیت برای مصرف روزانه

تخمه کدو حاوی مواد مغذی متنوعی است و آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند زیادی نیز دارد. مصرف تخمه کدو می‌تواند به رفع کمبودهای غذایی کمک کرده و در برابر مشکلات مختلف سلامتی از بدن محافظت کند. در واقع، تخمه کدو تنبل برای سلامت قلب، تنظیم سطح قند خون، باروری، بهبود کیفیت خواب و غیره می‌تواند بسیار مفید باشد و بعلاوه از ابتلا به سرطان‌های خاصی نیز پیشگیری می‌کند. بهتر از همه این که شما می‌توانید به راحتی تخمه کدو را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و از خواص بی‌نظیر آن برای سلامتی بهره‌مند شوید. مطلب امروز ما درباره فواید مصرف و خرید تخمه کدو است برای اطلاع از جدیدترین محصولات فروشگاه سپید یاس آنلاین ما سر بزنید!

فواید شگفت انگیز تخمه کدو

تخمه شکستن یکی از آن رسومات قدیمی است که اغلب هم پای تماشای فیلم یا فوتبال و یا جمع‌های خانوادگی اتفاق می‌افتد. البته تخمه‌ها آهسته آهسته راه خود را به ظرف آجیل هم پیدا کردند و یکی از اعضای محبوب آجیل مخلوط شدند؛ تخمه‌هایی مانند تخمه جابانی، تخمه کدو، تخمه آفتابگردان و غیره که همگی خوشمزه و بسیار مفید هم هستند. تخمه کدو یکی از انواع تخمه است که با طعم جذاب و خواص بی‌نظیر طرفداران زیادی دارد. دانه‌ها غنی از منیزیم، فیبر و آهن هستند. حتی خواص تخمه کدو به حدی زیاد است که انجمن قلب آمریکا هم توصیه می‌کند روزانه یک چهارم فنجان (30 گرم) تخمه کدو به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم مصرف کنید.
خرید تخمه کدو
خرید تخم کدو
خرید تخمه کدو
در میان انواع مختلف تخمه‌ها، تخمه کدو یکی از خوشمزه‌ترین مغزهاست. البته این تخمه علاوه بر طعم خوش، مزایا و فواید زیادی هم به همراه دارد که ما هم تصمیم داریم به این فواید و خواص تخمه کدوی آجیلی اشاره کنیم. شما هم اگر دوست دارید در مورد خواص تخمه کدو تنبل برای افراد مبتلا به دیابت – خواص تخمه کدو برای بارداری – فواید تخمه کدو برای مردان و زنان – فواید مصرف تخمه کدو برای لاغری، پوست و مو اطلاعات بیشتری کسب کنید با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

روش‌های مصرف تخمه کدو

تخمه کدو را می‌توان به تنهایی و به عنوان یک میان‌وعده‌ی سالم مصرف کرد و یا می‌توان آن را به خاطر طعم خوشمزه و بافت ترد به غذاها، انواع شیرینی‌ها و سالاد اضافه کرد. پیشنهادات مختلفی برای مصرف تخمه کدو و بهره‌وری از خواص و فواید آن وجود دارد که از جمله‌ی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: یک سالاد آماده کنید و در انتها به آن مغز تخمه‌های کدو تنبل را اضافه کنید. شما می‌توانید گرانولای خانگی خود را با ترکیبی از آجیل‌ها، تخمه کدو و میوه‌های خشک درست کنید. برای طعم‌دار کردن تخمه کدو نیز می‌توانید به آنها روغن زیتون، پودر زیره و پودر سیر بزنید و آنها را تفت بدهید تا قهوه‌ای و برشته شوند.
خرید تخمه کدو
کره تخم کدو تنبل (درست مانند کره بادام زمینی) درست کنید. برای این کار می‌توانید مغز تخمه کدوی خام را درون غذاساز بریزید تا زمانی که صاف و یکدست شوند
خلاصه و جمع بندی خرید تخم کدو
تخمه کدو، دانه ای بسیار مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است.مصرف این دانه می تواند به رفع کمبودهای غذایی کمک کرده و از بدن در برابر مشکلات مختلف محافظت کند. در واقع، خواص تخمه کدو باعث بهبود سلامت قلب، کاهش قند خون، بهبود باروری و کیفیت خواب می شود. مصرف این دانه حتی از بدن در برابر برخی سرطان ها محافظت می کند. علاوه بر این، ترکیبات مغذی تخمه کدو می تواند فواید دیگری نیز داشته باشد، از جمله بهبود انرژی، خلق و خو و عملکرد سیستم ایمنی بدن شود. پس برای خرید تخم کدو درنگ نکنید. در فروشگاه خشکبار سپیدیاس در دسته بندی خشکبار به انواع آجیل، آلوبخارا، انجیر، بادام و پسته کاملا ارگانیک و بسیار تازه دسترسی خواهید داشت همچنین برای خرید تخمه کدو از فروشگاه خشکبار سپیدیاس از لینک زیر اقدام کنید.
خرید تخمه کدو
سپيد ياس با حذف واسطه ها و مديريت هزينه هاي ثابت و جاري ، سعي در کاهش قيمت تمام شده محصولات دارد تا خشکبار از سبد غذايي هموطنان حذف نگردد و سلامت به خانواده ها بازگردد. همچنين تمامي محصولات خريداري شده در اين مجموعه در صورت عدم رضايت شما ،بي قيد و شرط مرجوع ميگردد. پس نگران نباشيد.!
خوشبختانه، شما می توانید برای خرید تخمه کدو، خیلی راحت به سایت سپیدیاس مراجعه کنید و آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
راه های ارتباط با ما
  • آدرس سایت: sepidyas.ir
  • پیچ اینستاگرام: sepidyas.ir@
  • شماره تماس: 09172003018
  • آدرس: شیراز، خیابان سفیر شمالی، تقاطع بلوار رحمت، فروشگاه خکشبار سپیدیاس

اشتراک گذاری 

Email
WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Pinterest

عناوین مقاله

با سپیدیاس سالم پیرشو!
خشکبار و عطاری سپیدیاس
خشکبار و عطاری سپیدیاس
با چت آنلاین حتی در خارج از ساعات اداری به سوالات شما پاسخ میدهیم
خشکبار و عطاری سپیدیاس
برای مطلع شدن از تخفیفات پیج اینستاگرام مارا دنبال کنید
خشکبار و عطاری سپیدیاس
نگران نباشید! در صورت عدم رضایت،محصول بی قید و شرط مرجوع میگردد
خشکبار و عطاری سپیدیاس
در شیراز کمتر از 24 ساعت درب منزل و سراسر کشور همان روز تحویل پست میگردد
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامنابع میباشد
تمامی حقوق متعلق به مجموعه خشکبار و عطاری سپیدیاس میباشد
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.