پاسخ پرسش های پر تکرار

بازگشت

چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
1-  وارد پروفایل خود، تاریخچه سفارشات، تحویل شده شوید و از قسمت ثبت مرجوعی، درخواست خود را ثبت کنید.

2 – درخواست خود را از طریق اپلیکیشن دیجی کالا ثبت کنید .

روی دیجی کالای من کلیک کرده و وارد سفارشات من ، تحویل شده شوید.

وارد جزئیات سفارشی که قصد مرجوعی آن را دارید شوید.

روی گزینه 1 کلیک کنید تا گزینه درخواست مرجوعی  کلی یا جزیی ظاهر شود.

پس از ثبت درخواست مرجوعی خود ، میتوانید با مراجعه به سفارشات من، مرجوع شده، درخواست خود را ویرایش کنید .

امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده ، افزودن کالاهای بیشتر و لغو کل درخواست مرجوعی وجود دارد .

3 – پیام خود را در صفحه“تماس با ما”  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

4 – شما می توانید از طریق تماس با شماره 02161930000 داخلی 1 دیجی کالا،  خدمات پس از فروش عدد 3 مرجوعی کالای خود را به کارشناسان اطلاع دهید .

توجه: قبل از ارتباط با کارشناس، شماره سفارش خود را که از طریق پیامک دریافت کرده اید ، وارد کنید و در پایان کلید # را فشار دهید.

پرتکرارترین پرسش‌ها
با سپیدیاس سالم پیرشو!
خشکبار و عطاری سپیدیاس
خشکبار و عطاری سپیدیاس
با چت آنلاین حتی در خارج از ساعات اداری به سوالات شما پاسخ میدهیم
خشکبار و عطاری سپیدیاس
برای مطلع شدن از تخفیفات پیج اینستاگرام مارا دنبال کنید
خشکبار و عطاری سپیدیاس
نگران نباشید! در صورت عدم رضایت،محصول بی قید و شرط مرجوع میگردد
خشکبار و عطاری سپیدیاس
در شیراز کمتر از 24 ساعت درب منزل و سراسر کشور همان روز تحویل پست میگردد
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامنابع میباشد
تمامی حقوق متعلق به مجموعه خشکبار و عطاری سپیدیاس میباشد
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.